Архів автора

Персонал ДНЗ 43

 

Інформація про заклад

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради – це навчальний заклад для дітей віком від 1,5 – 6 (7) років, заснований у 1967 році, належить до міської комунальної власності. З листопада 2008 р. його очолює Перетятько Світлана Валеріївна.

Режим роботи груп закладу: 8.00-18.00.

В ньому функціонує 11груп, з них: 4 групи для дітей ясельного віку та 7 груп для дітей садового віку, в яких виховується більше 257 дошкільнят. Одна група працює з 7.30 до 18.00.

№ групиП.І.Б. вихователякількість
дітей
Група № 1 /ранній вік/ 2-3-й рік життяДоброволянська Олена Олександрівна
Нікітіна Наталія Іванівна
15
Група № 2 /ранній вік/ 3-й рік життяМаксіміхіна Інна Олександрівна Нікітіна Наталія Іванівна16
Група № 3 /ранній вік/ 3-й рік життяДунайська Оксана Миколаївна
Лесь Вікторія Віталіївна
13
Група № 4 /ранній вік/ 3-й рік життяМихайлик – Горенко Заряна Миколаївна
Овчаренко Наталія Миколаївна
16
Група № 5 /передшкільний вік/ 4-й рік життяСисенко Альона Миколаївна Баранник Світлана Анатоліївна29
Група № 6 /передшкільний вік/ 5-й рік життяЗаболотна Оксана Олександрівна Панасенко Тетяна Павлівна   28
Група № 7 /передшкільний вік/ 6-й рік життяКедик Неля Петрівна
Дунайська Оксана Миколаївна
 28
Група № 8 /передшкільний вік/ 6-й рік життяПопова Тетяна Миколаївна Ткаченко Наталія Володимирівна 29
Група № 9 /передшкільний вік/ 5-й рік життя Швидка Наталія Олександрівна Панасенко Тетяна Павлівна28
Група № 10 /передшкільний вік/ 4-й рік життя Нечаєва Людмила Василівна Ткаченко Наталія Володимирівна28
Група № 11 /передшкільний вік/ 5-й рік життя Крайсвітня Ірина Вікторівна Овчаренко Наталія Миколаївна24

Освітній процес реалізують кваліфіковані працівники, які здійснюють особистісно-орієнтований підхід до вихованців, забезпечують умови для розвитку їх природної обдарованості, активності, самостійності.

Педагогічними кадрами дошкільний заклад № 43 на 2020 – 2021 навчальний рік укомплектовано повністю – 22 особи: з них вихователів – 16 осіб.

П.І.Б. вихователяОсвітаСтажАтестаційна  категорія
1Доброволянська Олена ОлександрівнаНеповна вища23«спеціаліст»
2Дунайська Оксана МиколаївнаПовна вища10«спеціаліст другої  категорії»
3Заболотна Оксана ОлександрівнаПовна вища13«спеціаліст другої  категорії»
4Кедик Неля ПетрівнаНеповна вища10 «спеціаліст»
5Крайсвітня Ірина ВікторівнаПовна вища11«спеціаліст першої  категорії»
6Лесь Вікторія ВіталіївнаНеповна вища   4«спеціаліст»
7Максіміхіна Інна ОлександрівнаПовна вища 3«спеціаліст другої  категорії»
8Михайлик – Горенко Заряна МиколаївнаПовна вища 1 «спеціаліст»
9Нечаєва Людмила ВасилівнаНеповна вища34«спеціаліст», звання  «вихователь-методист»
10Нікітіна Наталія ІванівнаНеповна вища21«спеціаліст»
11Овчаренко Наталія МиколаївнаНеповна вища10    10«спеціаліст»
12Панасенко Тетяна ПавлівнаНеповна вища38«спеціаліст»
13Попова Тетяна МиколаївнаПовна вища24«спеціаліст першої  категорії»
14Сисенко Альона МиколаївнаНеповна вища12«спеціаліст»
15Ткаченко Наталія ВолодимирівнаПовна вища4«спеціаліст другої категорії»
16Швидка Наталія ОлександрівнаНеповна вища11«спеціаліст»
ОсвітаСтаж роботиАтестаційна категорія
Повна вища освіта–7 осібДо 5-ти років –  4 особи «Спеціаліст першої  категорії»  –  2 особи
«Початкове навчання » – 2 особиДо10-ти років – 3 особи «Спеціаліст другої категорії»  –  4 осіб
«Математика і фізика» 1 особаДо 20-ти років –  4 особи Звання «вихователь-методист» – 1 особа
«Українська мова і література » — 1 особаПісля 20-ти років – 5 осіб «Спеціаліст»  –  9 осіб
«Біологія» — 1особа
«Менеджмент » —1
Дошкільна освіта — 1 особа Неповна вища  9 осіб

      ПІП, посадаОсвітаСтаж роботиАтестаційна категорія
1Перетятько С.В.       (завідувач) Повна вища  29 р.«спеціаліст вищої категорії»
2Баранник С.А.    (вихователь-методист)Повна вища  30  р.  «спеціаліст вищої категорії»
3Нікітченко О.В.
(музичний керівник)
Повна вища   24 р.«спеціаліст першої  категорії»
4Ноздратенко Т.Б.
(інстр. з  фізкультури)
Повна вища  31р.«спеціаліст вищої  категорії»
5Ковальчук Л.М.
(практичний психолог)
Повна вища  2 р.«спеціаліст»
6Серебрякова М.Г.
(музичний керівник)
Неповна вища  27 р.«спеціаліст»

Нашими досягненнями є: високий рівень підготовки дітей до навчання в школі, розвиток фізичних можливостей дітей засобами ігрових видів спорту: хокею на траві, шашкових турнірів, баскетболу,  безкоштовна гурткова робота, неодноразові перемоги в міських та обласних виставках наочно-дидактичних посібників та ігрового матеріалу. Вихователі в своїй роботі використовують оздоровчі технології:  точковий масаж, пальчикова гімнастика, музикотерапія.У дошкільному закладі створено сучасні матеріально-технічні умови, кваліфіковані кадри забезпечують дітям високий рівень емоційно-особистісного, інтелектуального, фізичного, екологічного, художньо-естетичного розвитку дошкільників.

Рубрика: Інформація про заклад  Відгуки закриті

Після профілактичного щеплення

Після профілактичного щеплення «ДС»:

1.Контролювати температуру тіла дитини;

– в разі підвищення температури  та при больовому відчутті дати знеболюючі та жарознижуючі препарати / «парацетамол», «нурофен»…/

2. Перед сном дати дитині 1 пігулку «лоратадину» або «діазолін» по 1 т. 3 рази на день протягом трьох днів.

3. Ввечері  на місце ін’єкції покласти компрес:

– напівспиртовий /50% води + 50% спирту/

– розпарений лист капусти з медом

– покласти мазь «Бороплюс»

Рубрика: Медики радять  Відгуки закриті

Підготовка дитини до школи

                             (рекомендації для батьків майбутнього першокласника)

  1. Частіше, в позитиві розмовляйте з дитиною про школу, шкільне життя. Поясніть, що роль учня, це новий етап її дорослішання, її розвитку, розширення її свободи і відповідальності.
  2. Не залякуйте труднощами, які чекають малюка у школі, а формуйте у нього готовність до їх подолання. Щасливий не той хто не має проблем, а той, що вміє їх вирішувати.
  3. Частіше звертайте увагу дитини на її зовнішній вигляд, підтримуйте хороші вчинки, наприклад, спроби допомагати вам.

4.  Розвивайте у сина чи дочки навички самообслуговування (вмиватися,
чистити зуби, користуватися туалетом, одягатися, доглядати одяг, акуратно
їсти).

5. Привчіть дитину лягати спати та вставати у певний час (лягати спати не пізніше
дев’ятої години вечора, вставати о сьомій годині ранку).

6.   Заохочуйте малюка до малювання кольоровими олівцями, фломастером,
фарбами, письма ручкою.

  1. Прищеплюйте дитині дбайливе ставлення до книжок, олівців, зошитів, фломастерів. Навчіть її правильно гортати сторінки.
  2. Підтримуйте інтерес до пізнання нового, заохочуйте малюка до набуття нового досвіду, обміну з вами враженнями від зробленого почутого, побаченого сьогодні. Виділіть для цього ЗО хвилин щодня вашого дорогоцінного часу.
  3. В будь – якій конфліктній ситуації не принижуйте гідності дитини, прагніть заохотити її до відповідальної поведінки.
    1. З розумінням ставтесь до вимог вихователя, вчителя, не критикуйте його в присутності дитини.

11. Не втручайтеся в справу, якою зайнята дитина, якщо вона не просить про допомогу.

  1. Якщо дитині важко і вона готова прийняти вашу допомогу, обов’язково допоможіть їй.
  2. Поступово передавайте дитині право на прийняття рішень, що стосуються її особистих справ та діліться з нею відповідальністю за наслідки цих рішень.
  3. Якщо поведінка дитини викликає у вас негативні чи позитивні емоції- скажіть їй про це. Говоріть від себе про свої почуття і свої думки щодо поведінки дитини.
  4. Не вимагайте від дитини неможливого, співставляйте власні очікування з реальними віковими можливостями дитини.
  5. Правила (права, обов’язки, обмеження, вимоги, заборони) обов’язково повинні бути в житті дитини, але щоб їх не було забагато і вони були гнучкими. Правила для дитини, а не дитина для правил. Правила дорослим необхідно узгодити між собою.
  6. Інтонація з якою повідомляється вимога чи заборона скоріше доцільніша дружньо-пояснююча ніж загрозливо-наказова.
  7. Здійснюючи покарання дитини ефективніше позбавити її бажаного, ніж зробити їй погано. Пам’ятайте, що основними причинами поганої поведінки дітей є боротьба за увагу, боротьба за самоствердження проти надмірної батьківської влади і опіки, бажання помсти за образу, втрата віри у власний успіх.
  8. Створюйте в сім’ї простір любові, адже дитині потрібна любов не тільки до неї, їй життєво необхідна любов між батьками. Чим сильніший простір любові тим, природніше відбувається розвиток дитини – вона росте як дерево, якому достатньо і води і сонця.

Корисні посилання

Посилання для педагогів та батьків

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України: http://www.mon.gov.ua

Вікіпедія – вільна енциклопедія: http://uk.wikipedia.org

Безпека дітей в Інтернет: http://www.onlandia.org.ua

Онлайн карти світу: http://maps.google.com

Музеї України: фото, статті: http://prostir.museum

Острів знань: http://ostriv.in.ua/

Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
wym-1320822573626

Освіта: http://osvita.ua/

Рубрика: Для Батьків  Відгуки закриті