Архів автора

Напрямки діяльності педагогічного колективу дошкільного навчального закладу №43 «Морська хвиля» на 2024 – 2025 н. р.

Завдання 2024/2025 навчального року

  1. Продовжити роботу над формуванням комунікативної компетентності засобами художньо-мовленнєвої діяльності, використовуючи інноваційні технології і методики.
  2. Формувати національну свідомість, патріотичні почуття,  духовні цінності у вихованців шляхом співпраці педагогічної тріади ( педагоги, діти, батьки).
  3. Формувати у дітей необхідні компетенції, навички безпечної самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення  багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого  для гармонійного розвитку особистості дошкільника.
Рубрика: Інформація про заклад  Відгуки закриті

Інформація про заклад

Структура та органи управління закладу освіти

Засновником (власником) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу  № 43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради є територіальна громада міста Черкаси в особі Черкаської міської ради.

Органом управління ДНЗ № 43 «Морська хвиля» є департамент  освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Департамент) відповідно до повноважень, визначених Положенням  про департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради – це навчальний заклад для дітей віком від 1,5 – 6 (7) років, заснований у 1967 році, належить до міської комунальної власності. З листопада 2008 р. його очолює Перетятько Світлана Валеріївна.

Програми розвитку дітей дошкільного віку

Заклад дошкільної  освіти працює відповідно Базового компоненту дошкільної освіти та Програми «Дитина», яка оновлена відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти України та рекомендована МОН.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу базовий-компонент-дошкілної-освіти.jpg

Серед особливостей змісту освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»:

  • гармонійний розвиток дитини;
  • гармонійне поєднання традиційних та нетрадиційних форм роботи;
  • інтеграція різних видів діяльності.

ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

http://dnz43.ck.ua/wp-content/uploads/2024/08/ОСВІТНЯ-ПРОГРАМА-2024-2025-1.doc

Режим роботи груп закладу: 8.00-18.00.

В закладі дошкільної освіти функціонує 10 груп, з них: 3 групи для дітей ранньного віку та 7 груп для дітей передшкільного віку, в яких виховується більше 180 дошкільнят. Одна група працює з 7.30 до 18.00.

№ групиП.І.Б. вихователякількість
дітей
Група № 1
/ранній вік/
2-3-й рік життя
Доброволянська
Олена Олександрівна
Короткова Юлія Михайлівна
15
Група № 2
/ранній вік/
3-й рік життя
Максіміхіна
Інна Олександрівна
Нікітіна Наталія Іванівна
15
Група № 3
/ранній вік/
3-й рік життя
Дударко Людмила Юріївна
Нікітіна Наталія Іванівна
16
Група № 4
/передшкільний вік/
6-й рік життя
Михайлюк – Горенко
Заряна Миколаївна
Кононенко Катерина Володимирівна
19
Група № 5
/передшкільний вік/
5-й рік життя
Павліченко
Наталія Петрівна
Кононенко Катерина Володимирівна
22
Група № 6
/передшкільний вік/
6-й рік життя
Заболотна
Оксана Олександрівна
   22
Група № 7
/передшкільний вік/
4-й рік життя
Дунайська
Оксана Миколаївна
Кононенко Катерина Володимирівна
19
Група № 8
/передшкільний вік/
4-й рік життя
Ткаченко
Наталія Володимирівна
 18
Група № 9
/передшкільний вік/
6-й рік життя
Ткачук Наталія Миколаївна
Баранник Світлана Анатоліївна
20
Група № 10
/передшкільний вік/
5-й рік життя
інклюзивна
Кедик Неля Петрівна
Воробйова Юлія Констянтинівна
19

Освітній процес реалізують кваліфіковані працівники, які здійснюють особистісно-орієнтований підхід до вихованців, забезпечують умови для розвитку їх природної обдарованості, активності, самостійності.

Педагогічними кадрами дошкільний заклад № 43 на 2024 – 2025 навчальний рік укомплектовано повністю – 23 особи: з них вихователів – 16 осіб.

                            Кваліфікаційний рівень педагогів

Кількість педагогічних працівників — 22

категорія:

вища — 2

П.І.Б. вихователяОсвітаСтажАтестаційна  категорія
1Воробйова
Юлія Констянтинівна
Повна вища
«спеціаліст»
2Доброволянська
Олена Олександрівна
Неповна вища26«спеціаліст»
3 Дударко
Людмила Юріївна
Неповна вища3«спеціаліст»
4Дунайська
Оксана Миколаївна
Повна вища13«спеціаліст другої  категорії»
5Заболотна
Оксана Олександрівна
Повна вища17«спеціаліст першої категорії»
6Кедик
Неля Петрівна
Неповна вища15 «спеціаліст другої категорії»
7Кононенко Катерина ВолодимирівнаПовна вища1 «спеціаліст»
8Короткова Юлія МихайлівнаНеповна вища3 «спеціаліст»
9Максіміхіна
Інна Олександрівна
Повна вища7«спеціаліст другої  категорії»
19Михайлюк – Горенко Заряна МиколаївнаПовна вища5«спеціаліст другої  категорії»
11Нікітіна
Наталія Іванівна
Неповна вища25«спеціаліст»
12Павліченко
Наталія Петрівна
Повна вища 10«спеціаліст першої категорії»
13Ткаченко
Наталія Володимирівна
Повна вища14«спеціаліст другої категорії»
14Ткачук
Наталія Миколаївна
Неповна вища3«спеціаліст»

перша—2

друга—5

спеціаліст—7

Освітній рівень педагогічних працівників

Повна вища дошкільна освітаПовна вища педагогічна освітаБазова вища освіта (бакалавр)Неповна вища (молодший спеціаліст)
21108
10 %52%38%
      ПІП, посадаОсвітаСтаж роботиАтестаційна категорія
1Перетятько С.В.       (завідувач) Повна вища  33 р.«спеціаліст вищої категорії»
2Баранник С.А.    (вихователь-методист)Повна вища  34  р.  «спеціаліст вищої категорії»
3Борсук Л.Л.
(музичний керівник)
Повна вища   40 р.«спеціаліст другої категорії»
4Нікітченко О.В.
(музичний керівник)
Повна вища  28 р.«спеціаліст першої категорії»
5Ноздратенко Т.Б.
(інстр. з фізкультури)
Повна вища  35 р.«спеціаліст вищої категорії»
6Ткаченко Л.М.
(практичний психолог)
Повна вища 6 р.«спеціаліст першої категорії»

Нашими досягненнями є: високий рівень підготовки дітей до навчання в школі, розвиток фізичних можливостей дітей засобами ігрових видів спорту: хокею на траві, шашкових турнірів, баскетболу,  безкоштовна гурткова робота, неодноразові перемоги в міських та обласних виставках наочно-дидактичних посібників та ігрового матеріалу. Вихователі в своїй роботі використовують оздоровчі технології:  точковий масаж, пальчикова гімнастика, музикотерапія.У дошкільному закладі створено сучасні матеріально-технічні умови, кваліфіковані кадри забезпечують дітям високий рівень емоційно-особистісного, інтелектуального, фізичного, екологічного, художньо-естетичного розвитку дошкільників.

Річний план на 2024-2025 навчальний рік

http://dnz43.ck.ua/wp-content/uploads/2024/08/Річний план.doc

Напрямки діяльності педагогічного колективу дошкільного навчального закладу №43 «Морська хвиля» на 2024 – 2025 н. р. 

  1. Продовжити роботу над формуванням комунікативної компетентності засобами художньо-мовленнєвої діяльності, використовуючи інноваційні технології і методики.
  2. Формувати національну свідомість, патріотичні почуття,  духовні цінності у вихованців шляхом співпраці педагогічної тріади ( педагоги, діти, батьки).
  3. Формувати у дітей необхідні компетенції, навички безпечної самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення  багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого  для гармонійного розвитку особистості дошкільника.

Після профілактичного щеплення

Після профілактичного щеплення «ДС»:

1.Контролювати температуру тіла дитини;

– в разі підвищення температури  та при больовому відчутті дати знеболюючі та жарознижуючі препарати / «парацетамол», «нурофен»…/

2. Перед сном дати дитині 1 пігулку «лоратадину» або «діазолін» по 1 т. 3 рази на день протягом трьох днів.

3. Ввечері  на місце ін’єкції покласти компрес:

– напівспиртовий /50% води + 50% спирту/

– розпарений лист капусти з медом

– покласти мазь «Бороплюс»

Рубрика: Медики радять  Відгуки закриті

Корисні посилання

Посилання для педагогів та батьків

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України: http://www.mon.gov.ua

Вікіпедія – вільна енциклопедія: http://uk.wikipedia.org

Онлайн карти світу: http://maps.google.com

Музеї України: фото, статті: http://prostir.museum

Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
wym-1320822573626

Освіта: http://osvita.ua/

Рубрика: Для Батьків  Відгуки закриті

Харчування дітей від 1 до 3 років

З  1 до 2,5 року в дитини прорізується 12 зубів.

[singlepic id=85 w=320 h=240 float=right]

Дітям раннього віку рекомендується режим харчування з чотириразовим прийманням їжі і чотиригодинним інтервалом між ними. Найліпшим часом для прийняття їжі є такий: Сніданок – 8.00 – 8.30, Обід – 12.00 – 12.30, Підвечірок – 16.00, Вечеря – 19.00 – 19.30.
Рекомендований набір продуктів для дітей віком від 1 до 3 років:
хліб пшеничний, житній, борошно пшеничне, крупи, макаронні вироби, картопля, овочі різні, фрукти свіжі, сухі, кондитерські вироби, цукор, яйце, молоко, сир, м’ясо, риба, сметана, сіль, чай, кавовий напій.
Їжу потрібно правильно розподіляти за енергетичною цінністю та кількістю в окремі прийоми.
В меню для дітей цього віку необхідно використовувати продукти тваринного походження (молоко, м’ясо, риба, яйця) і різноманітні продукти рослинного походження (олія – соняшникова, соєва, кукурудзяна; крупи – гречана, вівсяна, перлова, пшоно, горох, квасоля; листяні овочі, коренеплоди, зелень, фрукти і ягоди, особливо вишні, абрикоси, сливи, горобина, яблука, персики, шипшина, смородина, чорниці, а також кавуни). Іноді доцільно давати до страв часник, земну цибулю, що мають бактерицидну і протизапальну дію . необхідно давати дітям фруктові та овочеві консерви, призначені спеціально для дитячого харчування, особливо в осінньо-зимовий період.

Їжа для дітей від 1 до 3 років має бути подрібненою. Страви мають бути м’які, кашкоподібні, у вигляді пюре, суфле, у вигляді тюфтельок, парових котлет, протертих чи дрібно нарізаних фруктів і овочів. Підготовка їжі має бути такою, як для дітей старшого віку.

Зразок меню для дітей віком від 1 до 1,5 років:

Сніданок:

  1. Каша будь-яка (200 г), вермішель з молоком + омлет (150/50) або пюре картопляне з паштетом з оселедця (150/50).
  2. Кава-сурогат, тобто не справжня, а “злакова”, або чай з молоком і цукром (150г).
  3. Хліб пшеничний з маслом і сиром (15/5/5).

Обід:

  1. Борщ вегетаріанський або на м’ясному бульйоні, або суп-пюре овочеве на м’ясному бульйоні.
  2. М’ясне пюре, м’ясо мелене, суфле м’ясне (100 г), кнелі або суфле рибне, або фрикадельки з овочевим гарніром (50/100).
  3. Сік, фруктовий напій або настій шипшини (100 мл).
  4. Хліб пшеничний і житній (10/10).
  5. Кава (“злакова”)

Підвечірок:

  1. Кефір (150 г).
  2. Печиво, сухарики домашні, булочка (15 г).
  3. Яблуко чи інші фрукти (35 г).

Вечеря:

  1. Овочеве пюре, картопляна запіканка або каша гречана з молоком (120 г).
  2. Сир з молоком або кефіром (40/20).
  3. Хліб пшеничний (15 г).
  4. Кефір (додатковий (100 мл)).

[singlepic id=87 w=320 h=240 float=right]

Зразок меню для дітей віком від 1,5 до 3 років:

Сніданок:

  1. Каша будь-яка (200 г), запіканка або пудинг сирний із молочним соусом (100/60).
  2. Чай або кава-сурогат з молоком та цукром (150 г).
  3. Хліб пшеничний з маслом (30/3).

Обід:

  1. Салат овочевий (40 г).
  2. Борщ вегетаріанський; розсольник, зелений борщ, овочевий суп або суп-пюре на пісному бульйоні (150 г).
  3. Котлети парові, тефтелі, м’ясо мелене, запіканка з м’ясом або рибне суфле з гарніром (картопляне пюре, гречана каша, овочі тушковані) – 60/100 г.
  4. Сік фруктовий (50 г) або напій (100 г).
  5. Хліб пшеничний і житній (10/10 г).

Підвечірок:

  1. Кефір (150 г).
  2. Печиво (15 г), або здобна булочка (50 г), або пиріг з варенням (60 г).
  3. Яблуко (35 г) або інші фрукти.

Вечеря:

  1. Тефтелі рибні + картопляне пюре під соусом (70/13), або омлет з овочевою запіканкою (50/150), або каша гречана з молоком + тушкована з молоком морква (70 г), або м’ясо-овочева запіканка під соусом.
  2. Кефір (150 г).
  3. Хліб пшеничний (15 г), житній (10 г).

В проміжках між годуваннями не потрібно пропонувати дітям печиво, булочки, тим більше солодкі кондитерські вироби – це порушує ритмічність травних процесів, апетит, що несприятливо впливає на режим сну і активності дитини. Небажано давати також солодкі фруктові соки.

Питний режим

Для пиття між прийомом їжі дітям можна пропонувати свіжу кип’ячену охолоджену до кімнатної температури воду або неміцний чай без цукру з додаванням 1-1,5 чайної ложки лимонного соку (або шматочка лимона), що добре втамовує спрагу. Не рекомендують малюкам споживати газовану воду, а також такі напої як фанта, кока-кола, пепсі-кола.

Естетика харчування

Меню дитини необхідно урізноманітнити, щоб воно не повторювалося не тільки на протягом дня, але й тижня. Потрібно брати до уваги те, що в цьому віці діти стають більш уважними і розбірливими щодо зовнішнього оформлення страви, сервірування столу.

Малюк буде відмовлятися від одноманітної, неакуратно приготованої і несмачної їжі або споживати її без бажання. Такі страви можуть пригнічувати апетит дитини, в той час як смачно приготовлені й гарно прикрашені – стимулюють апетит, краще перетравлюються і засвоюються.

Рубрика: Консультації з харчування, Медики радять  Відгуки закриті