Архів за Квітень 2017

Музичний фестиваль “Мистецький дивокрай”

Музичний фестиваль “Мистецький дивокрай”, проведений у ДНЗ №39 “Щасливе дитинство”, м. Черкаси, 12 квітня 2017 року, де активну участь брали і вихованці “Морської хвилі”.

Переглянути відео можливо за посиланням.
 
DSCN3319
Завантажити відео можливо тут:  http://fex.net/424964856254
З повагою, студія:  http://konstantin-film.com/

 

Майстер-клас вихователя Людмили Василівни Нечаєвої

На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №43 «Морська хвиля»  відбувся методичний захід  з педагогічними кадрами дошкільних навчальних закладів міста «Формування активного пізнавального ставлення дітей до навколишнього світу» в рамках якого проведено майстер-клас вихователя Людмили Василівни Нечаєвої.

Акцент в роботі майстер-класу було сконцентровано на гудзикотерапії, де ознайомили присутніх з історією виникнення ґудзика, його призначенням, символікою та творчим застосуванням. Було проведено  дидактичні ігри та вправи, що сприяють розвиткові вольових якостей, дрібної моторики рук та естетичного сприйняття світу.

Комплекс вправ сприяє вихованню емоційно-ціннісного ставлення до елементарних предметів одягу /ґудзиків/, самого себе та насичує життя приємними враженнями від змісту отриманої інформації. 

DSCN3374 DSCN3327DSCN3324 DSCN3328

image-0-02-04-934991a5f9a040d75a67b7f63d5f6df397d2c1a79b559c212b34dff8c2817a7f-V

Наші вихованці взяли участь у музичному фестивалі «Мистецький дивокрай»

Вихованці дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу взяли участь у дитячому музичному фестивалі «Мистецький дивокрай».

Мета фестивалю:

  • розвивати творчі здібності дітей в різних видах музичної діяльності; збагачувати їх музичний досвід, удосконалювати виконавчі навички;
  • формувати музично-естетичну культуру дошкільника;
  • сприяти соціальному, духовному, моральному здоров’ю дітей, їхньому психічному та емоційному благополуччю;
  • активізувати творчі пошуки музичних керівників, підвищувати їх професійну майстерність.

До участі допускалися дитячі художні колективи, окремі виконавці, дитячі гурти спільно з дорослими – вихователями, музичними керівниками, батьками.

У міському музичному фестивалі взяли участь колективи і вокалісти, які показали найвищий рівень майстерності в концертних програмах, проведених в рамках дошкільного навчального закладу.

Сценарії фестивалю традиційно відображають яскраві моменти дитячого життя, їхні мрії та сподівання. Музичні керівники продемонстрували сучасний підхід до вибору композицій, не забувши і про національний колорит. Фестиваль став яскравим святом для учасників та глядачів

DSCN3323 DSCN3311 DSCN3314 DSCN3315 DSCN3316 DSCN3317 DSCN3318 DSCN3319

Розклад занять та режим дня в дошкільному навчальному закладі

Швидко плине час і ось уже відбулися батьківські збори для тих, хто вперше відвідуватиме наш заклад з 1 вересня 2017 року. Щоб більш детально ознайомитися з розкладом та режимом  дня у  дошкілному закладі (ясла-садок) комбінованого типу №43 “Морська хвиля” клікніть на файлі, що розташований нижче.

Презентація розклад занять та режим дня

Сенсорний розвиток дітей раннього віку в ясельній групі №1

У ясельній групі №1 нашого дошкільного навчального закладу вихователь Олена Олександрівна Доброволянська провела заняття на тему «Сенсорного розвитку дітей раннього віку» та відкрите заняття інтегрованого типу для педагогів дошкільного закладу «Дитина в природному довкіллі»

Основним завданням сенсорного розвитку є створення умов для формування сприйняття пізнання навколишньої дійсності.
Спеціально створені умови – у процесі проведення занять і в повсякденному житті – дозволяють забезпечити накопичення різноманітних зорових, слухових, дотикових вражень, формувати елементарні уявлення про основні різновиди величини (великий – маленький), форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник), кольори (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, чорний, білий). У результаті стає можливим формувати вміння виділяти різноманітні властивості предметів, орієнтуючись на колір, форму, величину, звуки, фактуру і т. п.
Дитина ще не володіє мовою в достатній мірі, тому основними засобами вираження думки і почуттів є безпосередні дії.
Основним методом організації ігор-занять є спонукання інтересу до іграшок, дидактичним матеріалам, насамперед посібниками, виготовленим з дерева чи інших матеріалів (великі і маленькі пірамідки, куби-вкладиші, дошки з отворами різної величини або форми з комплектами вкладок).DSCN3232 DSCN3233 DSCN3235 DSCN3238 DSCN3240 DSCN3242 DSCN3243 DSCN3244 DSCN3245 DSCN3246 DSCN3247 DSCN3248 DSCN3249 DSCN3250 DSCN3251 DSCN3254

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN3234

 

 

DSCN3236

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У проведеному занятті «Дитина в природному довкіллі» були  використані  різні форми насіння та DSCN3241природні DSCN3237матеріали.