Архів за Квітень 2017

Майстер-клас вихователя Людмили Василівни Нечаєвої

На базі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №43 «Морська хвиля»  відбувся методичний захід  з педагогічними кадрами дошкільних навчальних закладів міста «Формування активного пізнавального ставлення дітей до навколишнього світу» в рамках якого проведено майстер-клас вихователя Людмили Василівни Нечаєвої.

Акцент в роботі майстер-класу було сконцентровано на гудзикотерапії, де ознайомили присутніх з історією виникнення ґудзика, його призначенням, символікою та творчим застосуванням. Було проведено  дидактичні ігри та вправи, що сприяють розвиткові вольових якостей, дрібної моторики рук та естетичного сприйняття світу.

Комплекс вправ сприяє вихованню емоційно-ціннісного ставлення до елементарних предметів одягу /ґудзиків/, самого себе та насичує життя приємними враженнями від змісту отриманої інформації. 

DSCN3374 DSCN3328

image-0-02-04-934991a5f9a040d75a67b7f63d5f6df397d2c1a79b559c212b34dff8c2817a7f-V

Сенсорний розвиток дітей раннього віку в ясельній групі №1

У ясельній групі №1 нашого дошкільного навчального закладу вихователь Олена Олександрівна Доброволянська провела заняття на тему «Сенсорного розвитку дітей раннього віку» та відкрите заняття інтегрованого типу для педагогів дошкільного закладу «Дитина в природному довкіллі»

Основним завданням сенсорного розвитку є створення умов для формування сприйняття пізнання навколишньої дійсності.
Спеціально створені умови – у процесі проведення занять і в повсякденному житті – дозволяють забезпечити накопичення різноманітних зорових, слухових, дотикових вражень, формувати елементарні уявлення про основні різновиди величини (великий – маленький), форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник), кольори (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, чорний, білий). У результаті стає можливим формувати вміння виділяти різноманітні властивості предметів, орієнтуючись на колір, форму, величину, звуки, фактуру і т. п.
Дитина ще не володіє мовою в достатній мірі, тому основними засобами вираження думки і почуттів є безпосередні дії.
Основним методом організації ігор-занять є спонукання інтересу до іграшок, дидактичним матеріалам, насамперед посібниками, виготовленим з дерева чи інших матеріалів (великі і маленькі пірамідки, куби-вкладиші, дошки з отворами різної величини або форми з комплектами вкладок). DSCN3233 DSCN3240 DSCN3244 DSCN3246 DSCN3248

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DSCN3236

 

 

 

 

DSCN3234

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У проведеному занятті «Дитина в природному довкіллі» були  використані  різні форми насіння та DSCN3241природні DSCN3237матеріали.