Архів за Червень 2017

Ми сьогодні святкували Міжнародний день захисту дітей

DSCN3540 DSCN3512DSCN3469 DSCN3494 DSCN3502 DSCN3486 DSCN3505DSCN3502DSCN3494

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Цього дня на святково  прибраному майданчику зібралися дошкільнята ДНЗ №43 «Морська хвиля  з батьками і небайдужими гостями, які вже традиційно відвідують наш заклад, щоб літо зустріти та День захисту дітей урочисто відсвяткувати.

Линула дзвінкоголоса музика, спів улюблених пісень про родину, про садок, про Україну, майдан заповнювали цікаві ігри і забави, розваги – все це надало святу особливого веселкового настрою, ніжних барв довгоочікуваного літечка.
І за традицією всю гостину малечі і дорослих запросили до родинного столу на неповторні смаколики. 

Тож сподіваємося, що літо для кожного малюка буде барвисте, радісне, оздоровлююче, пізнавальне і в садочку, і вдома.DSCN3509

У “Морській хвилі” підводили підсумки навчального року

DSCN3454DSCN3456

  

 

 

 

 

 

 

 

  DSCN3466DSCN3463

 

 

 

 

 

 

 DSCN3465DSCN3461DSCN3455

 

 

 

 

 

 

 DSCN3458

 

 

 

 

 

 

 

DSCN3457 

У нашому закладі відбулися загальні  збори педагогічного колективу, батьківського комітету й ради. До участі в них були запрошені громадськість та депутати міської ради. 

Перед присутніми прозвітувалася завідувач дошкільного закладу.

Вашій увазі матеріали звітування керівника днз

Звіт завідувача  дошкільного навчального закладу №43 «Морська хвиля» Перетятько С. В. про основні напрямки  діяльності протягом 2016 – 2017 навчального року.

 На виконання завдань, визначених розділом X Національної доктрини розвитку освіти, статті 20 Закону України «Про дошкільну освіту», статті 39 Закону України «Про загальну середню освіту», наказу Міністерства освіти і науки України №55 від 28.01.2005 року «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно технічних навчальних закладів» та з метою подальшого утвердження DSCN3467відкритої і демократичної державно – громадянської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень у дошкільному закладі керівник повинен щорічно по завершенню навчального року звітувати перед педагогічним колективом, батьками та громадськістю про виконану роботу за рік.

   Саме сьогодні я, як керівник навчального закладу прозвітую перед вами про свій особистий вклад у підвищення рівня організації навчально – виховного процесу у дошкільному закладі, створення належного матеріально – технічного забезпечення  ДНЗ (ясла – садок) комбінованого типу №43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради. 

   Протягом звітного періоду 2016-2017 н.р. в ДНЗ функціонувало 11 груп, з них 4 групи для дітей ясельного віку, 7 груп дітей садового віку.  Враховуючи бажання батьків ДНЗ – 10 груп працює з 8.00 – 18.00. З 2011 року одну групу за рішенням Черкаської міської ради ми перевели за бажанням батьків з режимом роботи 7.30-18.00, тобто 10,5 годин./ в цьому році – група №7/.

Успішно проведена попередня комплектація груп дітьми та кадрами на 2017 – 2018 навчальний рік. Так на 01.05.2017 року попередньо виявили бажання батьки  302 дітей.

Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом дошкільний заклад укомплектований повністю.

У навчальному закладі всього 25 педагогічних працівники. Щодо освітнього рівня педагогів, то  з вищою педагогічною освітою – 12 осіб, решта мають середню спеціальну освіту.

Атестація педагогічних працівників  проведена у відповідності до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників».  Пройшли чергову атестацію вихователі Нечаєва Л.В., Швидка Н.О., Сисенко А.М., Крайсвітня І.В., Доброволянська О.О. Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечувався безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів на рівні дошкільного закладу, відвідань методичних об’єднань міста, курсів підвищення кваліфікації при ЧОІПОПП.

Протягом року пройшли курсову перепідготовку вихователі Швидка Н.О., Доброволянська О.О., Нечаєва Л.В., медичні сестри Шкляр С.А., Чернявська А.І, вихователь-методист Вовк О.П.

Діагностування педагогічних працівників допомогло визначити основні напрямки методичної роботи в дошкільному закладі у відповідності з річними завданнями та можливостями педколективу. 

                        Протягом 2016-2017 навчального року колектив дошкільного закладу поглиблено працював над:

  1. Реалізацією в  дошкільному закладі ключових ідей освіти для сталого розвитку. Формуванням у дошкільників первинних компетенцій ресурсозберігаючої  поведінки.
  2.   Спрямуванням зусиль педагогів на  набуття дошкільниками  життєвих компетенцій  у  різних видах діяльності,  зокрема трудової.  Формувати основні особистісні якості засобами предметно-практичної діяльності, як запоруки успішного входження малюка у світ праці  та  ефективного чинника  реалізації  завдань трудового виховання дітей дошкільного віку.
  3. Створенням сприятливих умов для активного впровадження в освітній процес  педагогічних інновацій, пріоритетності принципу активності дитини в  здобутті знань для формування особистості  дошкільника як активної, ініціативної, самодостатньої, здатної вчитися упродовж життя.             

 З цією метою педагогічний колектив закладу активно працював над створенням сучасної моделі організації  освітнього процесу та реалізацією вище  вказаних завдань.

Був  проведений тренінг для педагогів та батьків із залученням провідного спеціаліста ЧОІПОПП Валентини Семенівни Кудін на тему: «Реалізація ключових ідей освіти для сталого розвитку».

Методичний кабінет закладу поповнено методичною літературою з даної теми, розробками занять та наочністю. Розроблено тематичне планування із реалізації ідей сталого розвитку для всіх вікових груп.  Проведено перегляд відкритих заходів з даної теми в групах № 11, 5, вихователі Крайсвітня І.В., Сисенко А.М.

         Акція по збору макулатури та ПЕТ пляшки в рамках соціального проекту «РОЗДІЛЯЙ»

З метою удосконалення роботи з дітьми раннього віку вихователем-методистом Вовк О.П. був проведений семінар з раннього розвитку дошкільників, у якому прийняли участь вихователі груп раннього віку.

На базі дошкільного закладу вихователем Нечаєвою Л.В. було проведено майстер-клас  для вихователів  міста «Гудзикотерапія як засіб розкриття творчого потенціалу  дошкільників». В рамках майстер-класу було показано нетрадиційні форми роботи з гудзиком, проведено практичну роботу з вихователями, переглянуто відеопрезентацію.

Матеріали майсер-класу та власний досвід вихователя Нечаєвої Л.В., що має звання «вихователь-методист» був представлений у цьогорічній виставці сучасних освітніх педтехнологій-2017. Посібник зручний в користуванні, задовольняє потреби педагогічної практики, дає можливість творчого підходу до успішної реалізації завдань у роботі з дітьми. На виставку були представлені відвідувачам картини нашої художниці, вихователя Баранник С.А. в рубриці «Світ моїх захоплень»

З метою удосконалення педагогічної майстерності працівників, освоєння передових педагогічних технологій було проведено тренінг із педагогічним колективом по впровадженню в освітній процес педагогічних інновацій.  Кожен учасник тренінгу демонстрував практичний показ використання  інноваційних технологій в роботі з дітьми.

Також вихованці  закладу взяли участь у  конкурсі дитячої творчості «Музичний  дивограй», який проходив у міському Будинку вчителя. Вихованці груп 5-го року життя №7 та  №8  виступили з хореографічною композицією  «Крихітки-курчатка», яку підготували музичні керівники Борсук Л.Л., Серебрякова М.Л., Нікітченко О.В.

Доброволянська О.О., вихователь групи №1, провела показове заняття інтегрованого типу з дітьми раннього віку, де вдало поєднала ознайомлення дітей з довкіллям, сенсорними еталонами, розвитком мовлення та дрібної моторики рук, збагаченням активного словника дітей.

Вихователь Швидка Н.О. показала відкритий перегляд роботи з організації сюжетно-рольової гри. Робота вихователя отримала схвалення та високу оцінку з боку колег. Слід відзначити, що за цей час була суттєво поповнена матеріальна база групи з ігрової діяльності.

В цьому році на базі нашого закладу проводився регіональний шашковий турнір між  закладами нашого мікрорайону. Вихованка нашого  закладу Чичужко Софійка (групи №10) зайняла 1 місце серед дівчаток в регіональному конкурсі шашкістів, та 3 місце у міському шашковому турнірі.

В цьому навчальному році в дошкільному закладі було проведено конкурси на кращі куточки природи групових осередків та кращі осередки сюжетно-рольових  ігор  «Сім’я», «Супермаркет». Вихователі залучали  батьківські колективи груп  до створення осередків.

Кращі осередки були відзначені цінними подарунками.

Це такі групи як: №9, 6, 11 (2,4, 7, 8, 10)

Протягом навчального року в дошкільному закладі працювали гуртки:

«Мої творчі рученята» — вихователь Сисенко А.М.,

гурток з творчого малювання — вихователь Нечаєва Л.В.,

театр-студія «Хвилька» — муз. керівники Босук Л.Л., Нікітченко О.В.,

 Серебрякова М.Г.,

 «Юні тенісисти» — інструктор з фізкультури Ноздратенко Т.Б.

                        Пріоритетним у роботі гуртків був особистісно-орієнтований підхід, забез-печувався принцип диференціації, створювались умови для розвитку природної обдарованості, активності, самостійності, творчого самовираження дітей.

               В дошкільному закладі щоквартально проводився моніторинг компетентності дошкільників в усіх сферах життєдіяльності. Результати діагностики та тестувань показали, що діти мають достатній рівень розвитку психічних процесів, інтелектуального розвитку, знань про довкілля.

                        Протягом року особлива увага приділялась підвищенню якості підготовки дітей до навчання в школі. В 2016-2017 навчальному році підготовлено і випускається  до школи 63 дітей. З них:

 з високим рівнем розвитку – 30 дітей,

 з середнім – 33 дитини.

 з низьким рівнем розвитку дітей немає.

В дошкільному закладі психологом проводилась робота по розвитку пізнавально-сенсорних процесів дітей, уяви, творчих здібностей, комунікативних навичок, саморегуляції, спрямована на забезпечення повноцінного інтелектуального розвитку. Проведені майстер класи для вихователів з метою розширення психологічних знань та створення позитивного мікроклімату в колективі.            

В групах ясельного віку було виявлено :

– 82 дитини першої групи розвитку (норма);

           – 3 дитини другої групи розвитку (відставання на 1 епікризний період);

             – 1 дитина третьої групи розвитку (відставання на 2 епікризні періоди).

Постійно ведеться підписка фахових видань для роботи

з самоосвіти педагогічних   кадрів  закладу:

         – «Практика управління дошкільним закладом»

         – «Вихователь-методист дошкільного закладу»

         – «Методична скарбничка вихователя»

         – «Музичний керівник»

         – «Медична сестра»

         – «Палітра педагога»

        – «Джміль»

        – «Дошкільне виховання».

     Згідно наказу № 97  від 01.09. 2016 року по ДНЗ №43  «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» проведений облік дітей дошкільного віку закріпленої території та створений персоніфікований банк даних про охоплення дітей дошкільного віку дошкільною освітою. Виявлено, що на закріпленій за дошкільним закладом території  проживають   236 дітей від 1 до 6 років. З них: відвідують дошкільні заклади 164 дитини, не відвідують 72 дітей /49 дітей – декретні відпустки батьків, 23 дітей –  освіта в сім ї/. Дітей п’ятирічного віку не охоплених педагогічним впливом немає.

          Протягом року колектив закладу брав участь у міських виставках:

  • До Дня міста виготовили «Корабель дитячих мрій», годівнички для птахів виставки новорічних прикрас.
  • Цікаві зустрічі були із представниками МНС З метою формування у підростаючого покоління поважного ставлення до правил безпеки життєдіяльності
  • Багато радості отримують діти під час проведення свят та розваг. В цьому році цікавими та змістовними були свята та розваги до Дня знань, «Осінь золота прийшла», «Спортивна родина», День народження дитячого садка – ювілей 50-річчя, Новорічні свята,  свята для мам до 8 Березня, тематичні заняття до Великодня, інші. Приємно, що учасниками дійств є не тільки вихованці та педагоги, а й батьки. Хочеться відмітити  естетичне оформлення музичної зали до свят, що є сучасним, естетичним, але головне, що багато прикрас для декорування виготовлені руками педагогів: Баранник С.А.,  Ноздратенко Т.Б., Нечаєвої Л.В., Сисенко А.М., Калашник І.А. та інших.

Основним питанням для мене, як керівника закладу, є соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я дітей та працівників дошкільного закладу. Сюди входять питання забезпечення організації харчування та медичного обслуговування дітей.

   В своїй роботі по організації харчування користуюсь Інструкцією з організації харчування дітей в дошкільних закладах, затвердженої МОН та МОЗ України 17.04.06. № 298 /227та іншими нормативними документами.

В ДНЗ організовано 3 – х разове харчування дітей. 

На кожний день складаються меню – розкладки згідно двотижневого меню, погодженого із СЕС, яке в цьому році розроблене єдине для всіх дошкільних закладів міста. Вчасно подаються  замовлення на продукти харчування та продовольчу сировину на продовольчу базу «Каштан», яка постачає продукти в усі дошкільні заклади міста. Їжа готується на харчоблоці без порушень технології приготування, зауважень з боку Міської СЕС не було.

Відповідно до Рішення ЧМР «Про встановлення вартості харчування дітей у ДНЗ міста Черкаси на 2017 рік» від 28.02.2017 року №209

–  встановлена вартість харчування дітей в садових групах 25.62 грн. /15.37 – батьківська плата/, 16.82 грн. діти ясельного віку /10.09 – батьки/.

– у літній оздоровчий період вартість харчування збільшується на 10% із міського бюджету, що дає змогу дати в цей період дітям більше свіжих фруктів та соків.

– зменшується розмір батьківської плати на 50% для багатодітних сімей /25 дітей/

Безкоштовним харчуванням забезпечені діти в ДНЗ:

–  переміщені з тимчасово окупованих територій /7 дітей/

– діти, батьки яких є учасниками АТО /11 дітей/

– діти із малозабезпечених сімей – 9 дітей

Щоквартально проводиться аналіз виконання норм харчування і видається відповідний наказ.

/таблиця виконання норм харчування в ДНЗ за останні роки/

АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ НОРМ ХАРЧУВАННЯ  ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ /ЯСЛА-САДОК/ КОМБІНОВАНОГО  ТИПУ №43 «МОРСЬКА ХВИЛЯ» ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА РАДА

п/п

Основні продукти 2010 2011 2012 2013

 

2014 2015

 

2016

 

1 М’ясо 58 53 71 71 65 60 75
2 Риба 73 63 82 72 71 48 70
3 Масло вершкове 82 88 98 100 100 95 100
4 Масло рослинне 58 82 92 94 91 100 99
5 Молоко 51 51 58 62 55 54 65
6 Сир кисломол    50 61 82 80 75 56 77
7 Сир твердий 16 26 33 75 77 49 90
8 Сметана 58 57 72 61 60 45 72
9 Яйця 71 99 78 78 58 67 90
10 Борошно 91 95 89 82 76 62 88
11 Крупи 138 103 113 116 114 119 100
12 Цукор 95 84 99 100 100 100 100
13 Картопля 82 74 84 87 85 91 97
14 Овочі 67 64 85 76 72 68 75
15 Хліб 100 100 100 100 100 100 100
16 Фрукти свіжі 8 53 65
17 Соки 23 17 7 43 24 16 77

 

Також організовано харчування працівників згідно поданих заяв. Заборгованість по батьківській платі за звітний період майже відсутня.

Вартість утримання однієї дитини в рік по нашому дошкільному закладу складає 10839.00 грн. Це з врахуванням заробітної плати працівників, комунальних платежів, харчування та інше.

 Актуальним залишається питання охорони життя та здоров’я дітей. Для вирішення цього питання щоквартально проводяться інструктажі з працівниками усіх категорій, розроблені та затверджені мною інструкції з ОП та ТБ, посадові інструкції, погоджені з ПК та видані на руки кожному працівнику дошкільного закладу. Також створена комісія з ОП та ТБ, яка тримає це питання на контролі.

В жовтні 2015 року прийнята колективна угода, в якій чітко визначені виробничі та трудові відносини, питання ОП та ТБ.

   Основну частину відпусток працівники отримують влітку, педагоги та медичні працівники ще додатково отримують матеріальну допомогу на оздоровлення згідно ст.57 Закону України «Про освіту» в розмірі посадового окладу.

   Постійно знаходиться під контролем питання стану дитячого травматизму та травматизму дорослих (працюючих). Ведеться постійний контроль стану з охорони праці в дошкільному закладі.

   Дисциплінарна практика в колективі підтримується виконанням Правил внутрішнього трудового розпорядку, які затверджені колективом на загальних зборах у вересні 2015 року. З цими правилами працівники ознайомлені під підпис. Розроблений та затверджений графік роботи всіх категорій працівників і доведений до них теж під розписку.

 Медичне обслуговування в дошкільному закладі здійснюють сестри медичні Світлана Анатоліївна та Альона Іванівна під керівництвом лікаря-педіатра Наталією Прохорівною Лушніковою.

За період з вересня 2016 року по травень 2017 року медичними працівниками дошкільного закладу проводились профілактичні щеплення в дошкільному закладі згідно календаря щеплень та наявної вакцини.

Проведені щепленн:

  • АДП /дифтерія, правець/ – 30 дітей
  • АКДП /коклюш, дифтерія, правець/ – 30 дітей
  • КПК /кір, паротит, краснуха/ – 32 дітей
  • ОПВ /поліомієліт/ – 183 дитини
  • Реакція Манту – 147 дітей

Медичний кабінет дошкільного закладу обладнаний всім необхідним обладнанням згідно Типового  переліку обов’язкового оснащення медичного кабінету дошкільного навчального закладу.

Ізолятор дошкільного закладу оснащений всім необхідним обладнанням згідно «Положення про ізолятор дошкільного навчального закладу».

Лікарські засоби та вироби медичного призначення у медичному кабінеті є в повному обсязі та систематично доповнюються і замінюються в разі потреби та  при закінченні терміну придатності із коштів міського бюджету.

  В травні обстежено 59 дітей в дитячих поліклініках міста для оформлення медичних карток в школу, крім того були обстежені діти, постраждалі від ЧАЕС /3 дитини/.  Під час обстеження виявлено:

– з патологіями зору стояло на обліку 33 дітей, залишилось – 24;

– серцево-судинні захворювання  23;

– порушення постави на обліку – 30;

– захворювання ендокринної системи зараз 6 дітей /ожиріння, щитовидна залоза/;

– лор захворювання -1 дитина знята з обліку;

– хвороби нирок – 6 дітей, залишилось – 5;

– органи дихання – 6 дітей;

– порушення мови – 25 дітей;

Ці діти перебувають під особливим контролем з боку медичних працівників та педагогів.

    Важливим залишається питання і відвідування дітьми дошкільного закладу. Щомісячно проводиться моніторинг щодо відвідування дітьми груп. Накази видаються щоквартально.

/таблиця відвідування/

Так найвищі показники відвідування в групах до списку:

№3 вихователь Дунайська О.М., Панасенко Т.П. – 66%

№5  вихователь Сисенко А.М .- 73%

№7  виховательФуркало О.М., Кедик Н.П.  – 73%

№10 виховательНечаєва Л.В. –  75 %

 Систематично проводяться заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази дошкільного закладу. Проводяться планові косметичні ремонти груп, коридорів, сантехніки, покрівлі. Так за період 2016-2017 н. р. зроблено за

рахунок коштів міського бюджету по програмі соціально-економічного і культурного розвитку міста:

– покрівля садового та центрального корпусу, переходи, підвальне приміщення закінчуємо на суму 314356.00 грн.

– На харчоблоці проведено капітальний ремонт /облицьовано плиткою, замінено обладнання – мийки, полиці, столи. Замінені вікна та двері/ на суму 238938.00 грн.

– Замінено вікна в кількості  48 шт. на суму 539239.00 грн.

– Встановлено ІТП на суму 80990.00 грн.

– придбана шафа холодильна в комору.

Завдяки фінансуванню міського бюджету, пральня, харчоблок та групи дошкільного закладу постійно забезпечені миючими засобами та засобами гігієни.

– Зроблено ремонт кабінету щеплення – облицювання стін та підлоги плиткою, замінено тумба з мийкою на суму –  3376.00 грн.

– замінено лампи освітлення по групах та коридорах на суму 3150.00 грн.

– за потреби в групах замінено посуд – 3945.00 грн.

– встановлено ігрове обладнання на ігрових майданчиках машини, пісочниці, лавочки /групи №7,9,10,11 – спонсорська допомога депутата ЧМР Кривошеєва І.А.

– замінено лампи освітлення на території закладу – спонсорська допомога депутата ЧМР Кривошеєва І.А.

– встановлено щиток освітлення на першому поверсі – спонсорська допомога депутата ЧМР Кривошеєва І.А.

– 2 комп’ютери  в кабінет психолога та спеціалістів.

       У всіх групах створені умови для забезпечення психологічного комфорту дітей. Предметно ігрове середовище відповідає їх віку. Створено об’ємні ігрові центри, які відповідають нахилам і бажанням дітей, куточки усамітнення та психологічного розвантаження. Поповнено ігрову базу груп:

нові сучасні ігрові модулі  №3 /вихователь Дунайська О.М./,

                                             №4,/вихователь  Ткаченко Н.В./

                                              №10 /вихователь Нечаєва Л.В./

– нові дидактичні ігри та методичні посібники в усіх групах.

– зроблений ремонт в спальні групи № 3

–  зроблений ремонт в груповому приміщення  групи № 5,7,9.

– зроблена кімната гігієни групи №8

– придбані кухонні куточки групи №5,7,9,11.

– шафи для миючих засобів групи №6,8

– килим на підлогу група №2

– постільна білизна група №1

– тюль на вікна група №1,9

– поповнено значно ігрову базу групи №2,11

– стільчики дитячі група №4

– відремонтовано обладнання на майданчиках, завезено пісок, пофарбовані бордюри.

– висаджено на території  закладу більше 40  хвойних дерев та кущів.

– випускниками з груп № 5,10 придбано в подарунок для дитсадка  7 офісних стільців.

      Хотілося б відмітити, що за всі роки незалежності в цьому році значно збільшилося державне фінансування для покращення матеріальної бази дошкільного закладу. В липні 2017 року плануємо провести ремонти пральні, трьох кімнат гігієни ясельних груп, закінчити заміну вікон в усіх приміщеннях. Тому є рішення про закриття на цей період дошкільного закладу /з 01.07.по 31.07./. Залишається проблема з асфальтовим покриттям на території закладу, потребує заміни огорожа. В групових осередках потребують заміни або доповнення меблі /стільчики, ліжка/, м’який інвентар /рушнички, постільна білизна/, потребують ремонту груповий осередок № 8, кімната гігієни в гр..№6, підлога в групі №10. Поповнення ігрового обладнання в усіх групах. На рік нам виділено на утримання дошкільного закладу з міського бюджету 57510.00 грн. заплановано придбати:

  • миючі засоби, лампочки та інші електротовари, посуд /чашки, тарілки глибокі та мілкі для заміни на биті/, столовий посуд, праску електричну, господарчі товари /ганчірки, рукавиці гумові, серветки, туалетний папір/, лінолеум, шпалери, канцтовари /журнали медичним сестрам, бланки меню, папір/
  • чекаємо проплати на фарбу, на пральний порошок та миючі засоби, заправку картриджа в принтер.

З Вашою допомогою, шановні батьки, з допомогою наших спонсорів, друзів, міської ради та депутата ми складаємо достойну конкуренцію іншим дошкільним закладам міста.