Архів за Травень 2019

Звіт керівника про основні напрямки його діяльності за 2018/ 2019 навчальний рік

23 травня 2019 року відбулися загальні збори зі звіту керівника про основні напрямки його діяльності за 2018/2019 навчальний рік.

З повним звітом можна ознайомитися тут

Вісімдесят шість випускників «Морської хвилі» стануть першокласниками

Кінець травня щорічно ознаменований завершенням навчального процесу.  Отож, 22 травня відбувся перший  випускний  у закладі  дошкільної освіти № 43 „Морська хвиля”. Загалом цьогоріч  три групи дошкільнят, а це вісімдесят шість дітей, стануть першокласниками.

 Розпочався випускний з урочистого входу майбутніх першокласників. Випускники читали вірші про те, як їм жилося у садочку, виконували  пісні, танцювали таночки.

Вихователі затамувавши подих дивились на своїх вихованців із гордістю і сумом. Кожний випуск – це відрізок життя, кожна група – це частини душі. Усі ці роки вони намагалися стати для дітей друзями, помічниками, однодумцями, набути в їх очах поваги і авторитету.

Теплими словами привітала  своїх вихованців завідувач «Морської хвилі» Світлана  Перетятько, яка щиро побажала   дітям знайти своє місце в житті, добра,  успіху, а найактивніші родини, які проявили активну участь  у житті дошкільного закладу отримали подяки.

Випуск групи №6

Від імені всіх батьків і дітей були сказані слова подяки вихователям і всім працівникам закладу.

Отож, бажаємо випускникам успіху у здобутті знань, а їхнім батькам підтримки та терпіння, щоб батьківське плече завжди було для дітей надійною опорою та оберегом. 


Привітав дошкільнят зі  святом і депутат міської ради
Ігор Кривошеєв , вручивши дітям та батькам солодкі подарунки.
ГРУПА №6
Рубрика: Uncategorized, Методична робота  Відгуки закриті

Виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку

Здоров´я дітей, загартованість їхніх організмів, інтерес до здорового способу життя залежать і від того, наскільки сформовані у них культурно-гігієнічні навички.

Фізіологічною основою культурно-гігієнічних навичок є утворення умовно-рефлекторних зв´язків, вироблення динамічного стереотипу, а головною умовою їх формування — раціонально організоване життя дітей у дитячому садку, чіткий режим дня, постійність вимог до поведінки дитини з боку дорослих. Важливими при цьому є чистота приміщення, якісне прибирання, провітрювання, естетика організації культурно-гігієнічних процедур, приклад охайності й особистої гігієни дорослих. Гігієнічні процедури проводять щоденно в один і той самий час, що сприяє формуванню постійних навичок.

Уже на другому році життя діти повинні уміти підставляти руки під струмінь води, змивати мильну піну з них, користуватися рушником, пити з чашки, їсти ложкою, користуватися серветкою, дякувати після прийому їжі, користуватися носовичком.

Трирічні малюки мають їсти самостійно й акуратно, ретельно пережовувати їжу, правильно тримати ложку, самостійно засукувати рукави перед умиванням, користуватися милом, умиватися, витиратися. У середній групі дітей навчають правильно користуватися столовими приборами (ложкою, виделкою, ножем), серветкою, їсти акуратно, полоскати рот після їжі, правильно чистити зуби, зачісуватися, дотримуватися правил користування предметами гігієни.

Діти старшої і підготовчої груп повинні контролювати дотримання особистої гігієни, культурно поводитися за столом.

Культурно-гігієнічні навички поєднують у собі явища гігієни і культури. Діти мають усвідомити, що їхнє ставлення до гігієнічних вимог є не лише ставленням до власного здоров´я, а й свідченням поваги до людей, адже неакуратна, неохайна людина викликає відразу, небажання спілкуватися з нею.

Для успішного виховання в дошкільників культурно-гігієнічних навичок необхідно забезпечити:

—    цілеспрямовану роботу батьків і педагогів щодо усвідомлення дітьми значущості фактора здоров´я, цінування його; запобігання шкідливих звичок, недбалого ставлення до свого організму, зовнішнього вигляду і поведінки;

—     єдність вимог до гігієни дитини в дошкільному закладі та сім´ї, позитивний приклад культури поведінки дорослих;

—     належну естетичність приміщення дитячого садка і сім´ї, що передбачає ретельне його прибирання, чистоту, доцільність і зручність у використанні обладнання,  меблів, посуду, іграшок тощо;

—     постійне вправляння у дотриманні вимог культури поведінки, своєчасність і чіткість режимних процесів;

—     контроль з боку вихователів, допоміжного персоналу, батьків за якістю виконання культурно-гігієнічних навичок;

—     індивідуальну роботу з кожною дитиною, врахування її стану здоров´я, темпів оволодіння навичками, ставлення до гігієнічних процедур; при цьому важливо знати, як дитина сприймає позитивну оцінку чи осуд її поведінки авторитетним дорослим, як ставиться до відповідних вчинків однолітків.

Фізичне виховання є основою гармонійного розвитку, формування здорового способу життя дітей дошкільного віку. Воно має бути спільною турботою батьків, педагогів і самої дитини, яку з ранніх років слід привчати піклуватися про своє здоров´я.

Рубрика: Медики радять  Відгуки закриті

У «Морській хвилі» святкували День вишиванки

Вже за сталою традицією наш заклад долучається до Дня вишиванки. Свято навчає дітей, що вишиванка для українців – це оберіг. Захід пройшов  з піснями танцями та декламуванням віршів про вишиванку.

Цього дня  до нас на свято завітав депутат міської ради Ігор Анатолійович Кривошеєв, відзначивши урочистіть  дійства.

– Проведення свята вишиванки сприяє збереженню народних традицій щодо створення та носіння етнічного вишитого одягу та розширює знання дітей про особливості вишитої сорочки її значущість, розвиває музичні здібності; прищеплює любов до українських традицій, гордість за духовне багатство своєї країни, – зазначила  завідувач закладу дошкільної освіти №43 «Морська хвиля» Світлана Валеріївна Перетятько.

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

Атестація педагогічних працівників

У навчальному закладі всього 24 педагогічних працівники. Щодо освітнього рівня педагогів, то  з вищою педагогічною освітою – 14 осіб, решта мають середню спеціальну освіту.

Атестація педагогічних працівників  проведена у відповідності до «Типового положення про атестацію педагогічних працівників».  Пройшли чергову атестацію вихователі – Попова  Т.М., Ткаченко Н.В., Панасенко Т.П., Кедик Н.П., Овчаренко Н.М.,Крайсвітня І.В. та музичний керівник Нікітченко О.В. Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечувався безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів на рівні дошкільного закладу,  методичних об’єднань міста, курсів підвищення кваліфікації при ЧОІПОПП.

Протягом року пройшли курсову перепідготовку вихователь-методист Баранник С.А.,  вихователі Попова  Т.М., Ткаченко Н.В., Панасенко Т.П. музичний керівник Нікітченко О.В. �

Рубрика: Методична робота  Відгуки закриті