Архів за Квітень 2021

Тиждень безпеки  дитини

 

З 26 по 30 квітня 2021 року у закладі дошкільної освіти №43 «Морська хвиля» було проведено «Тиждень безпеки  дитини».

Під час проведення заходу, були враховні карантинні обмеження відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020           № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» та постанови Міністерства охорони здоров’я України головного державного санітарного лікаря України від 18.09.2020 №55 «Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)».

В рамках плану заходів Тижня поновлено матеріали осередків «Охорони праці» та «Інформаційно – довідкового куточку з питань безпеки дитини»,  забезпечено дітей у групах ігровим матеріалом для відпрацювання стереотипів поведінки в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій, створено  ігрові куточки безпеки; проведено заходи агітаційно–пропагандистського характеру з питань надзвичайних ситуацій та захисту від їх наслідків серед батьків, надано практичні поради щодо дій в умовах виникнення надзвичайних ситуацій та нестандартних побутових умов, надання першої долікарської допомоги;  перевірено наявність та поновлено, в разі необхідності, індивідуальні засоби захисту органів дихання.

30 квітня було перевірено готовність закладу до проведення евакуаційних заходів у разі загрози виникнення критичних умов для безпечного перебування в приміщенні.

Підбиваючи підсумки констатуємо: евакуація у закладі дошкільної освіти відбулася за 15 хвилин. 144 дитини були присутні зранку.

 

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

Сенсорний розвиток дітей раннього віку в ясельній групі №1

У ясельній групі №1 нашого дошкільного навчального закладу вихователь Олена Олександрівна Доброволянська провела заняття на тему «Сенсорного розвитку дітей раннього віку» та відкрите заняття інтегрованого типу для педагогів дошкільного закладу «Дитина в природному довкіллі»

Основним завданням сенсорного розвитку є створення умов для формування сприйняття пізнання навколишньої дійсності.
Спеціально створені умови – у процесі проведення занять і в повсякденному житті – дозволяють забезпечити накопичення різноманітних зорових, слухових, дотикових вражень, формувати елементарні уявлення про основні різновиди величини (великий – маленький), форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник), кольори (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, чорний, білий). У результаті стає можливим формувати вміння виділяти різноманітні властивості предметів, орієнтуючись на колір, форму, величину, звуки, фактуру і т. п.
Дитина ще не володіє мовою в достатній мірі, тому основними засобами вираження думки і почуттів є безпосередні дії.
Основним методом організації ігор-занять є спонукання інтересу до іграшок, дидактичним матеріалам, насамперед посібниками, виготовленим з дерева чи інших матеріалів (великі і маленькі пірамідки, куби-вкладиші, дошки з отворами різної величини або форми з комплектами вкладок).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У проведеному занятті «Дитина в природному довкіллі» були  використані  різні форми насіння та природні матеріали.

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

День дитячої книги

Щороку 2 квітня (починаючи з 1967 р.) у день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена (1805–1875 рр.) відзначається Міжнародний день дитячої книги –свято, встановлене з ініціативи та за ухвалою Міжнародної ради дитячої книги. Цим підкреслюється надзвичайно важлива роль дитячої книги у формуванні духовного та інтелектуального обличчя нових поколінь Землі. Читання пов’язане не лише з грамотністю й освіченістю, воно формує ідеали, розширює кругозір, збагачує внутрішній світ людини. Якщо прилучати дітей до читання з дошкільного віку, захоплюючи їх цим процесом, то любов до книжки залишається на все життя.

Протягом дня вихователі разом з дітьми мандрували «Сторінками книжки» за творами В.Сухомлинського, «Книжка вчить як на світі жить» – за оповіданнями на морально – етичну тематику. В «книжковій лікарні» діти самостійно ремонтували книги, за творами українських дитячих казок. Діти разом з батьками власноруч виготовляли саморобні книжки, які рекламували своїм одногрупникам.

Тиждень дитячої книги в групі № 9