Архів за Квітень 2021

Сенсорний розвиток дітей раннього віку в ясельній групі №1

У ясельній групі №1 нашого дошкільного навчального закладу вихователь Олена Олександрівна Доброволянська провела заняття на тему «Сенсорного розвитку дітей раннього віку» та відкрите заняття інтегрованого типу для педагогів дошкільного закладу «Дитина в природному довкіллі»

Основним завданням сенсорного розвитку є створення умов для формування сприйняття пізнання навколишньої дійсності.
Спеціально створені умови – у процесі проведення занять і в повсякденному житті – дозволяють забезпечити накопичення різноманітних зорових, слухових, дотикових вражень, формувати елементарні уявлення про основні різновиди величини (великий – маленький), форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник), кольори (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, чорний, білий). У результаті стає можливим формувати вміння виділяти різноманітні властивості предметів, орієнтуючись на колір, форму, величину, звуки, фактуру і т. п.
Дитина ще не володіє мовою в достатній мірі, тому основними засобами вираження думки і почуттів є безпосередні дії.
Основним методом організації ігор-занять є спонукання інтересу до іграшок, дидактичним матеріалам, насамперед посібниками, виготовленим з дерева чи інших матеріалів (великі і маленькі пірамідки, куби-вкладиші, дошки з отворами різної величини або форми з комплектами вкладок).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У проведеному занятті «Дитина в природному довкіллі» були  використані  різні форми насіння та природні матеріали.

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

Колектив «Морської хвилі» займався благоустроєм дошкільного закладу та прибрав навколишню територію

У закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №43 «Морська хвиля» пройшов суботник з благоустрою території, поліпшення естетичного вигляду і експлуатаційногоDSCN3223 стану елементів благоустрою.

Метою суботника стало прибирання території закладу, а отже і частини території міста,  прилеглої до навчального закладу, після зими, підготовка до загальнодержавних  заходів: Великодня, поминальних днів, відзначення Дня Перемоги.

Як результат – побілені дерева і бордюри, приведені в порядок клумби  і газони,  висаджені кущі та висіяні квіти.

Завдання кожного з нас – берегти і примножувати красу рідного краю, щоб і нинішнє, і прийдешні покоління  могли  користуватися і насолоджуватися  дарами матінки-природи, жили в екологічно чистому регіоні.

DSCN3225 DSCN3227 DSCN3228

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

День дитячої книги

Щороку 2 квітня (починаючи з 1967 р.) у день народження великого казкаря Ганса Крістіана Андерсена (1805–1875 рр.) відзначається Міжнародний день дитячої книги –свято, встановлене з ініціативи та за ухвалою Міжнародної ради дитячої книги. Цим підкреслюється надзвичайно важлива роль дитячої книги у формуванні духовного та інтелектуального обличчя нових поколінь Землі. Читання пов’язане не лише з грамотністю й освіченістю, воно формує ідеали, розширює кругозір, збагачує внутрішній світ людини. Якщо прилучати дітей до читання з дошкільного віку, захоплюючи їх цим процесом, то любов до книжки залишається на все життя.

Протягом дня вихователі разом з дітьми мандрували «Сторінками книжки» за творами В.Сухомлинського, «Книжка вчить як на світі жить» – за оповіданнями на морально – етичну тематику. В «книжковій лікарні» діти самостійно ремонтували книги, за творами українських дитячих казок. Діти разом з батьками власноруч виготовляли саморобні книжки, які рекламували своїм одногрупникам.

Тиждень дитячої книги в групі № 9

https://drive.google.com/file/d/1MkWk_LUxl5pKCy4urfoELRzStXPnrbf4/view?usp=sharing

Харчування дітей дошкільного віку (3-7 р.)

     Раціональне харчування дітей дошкільного віку має велике значення у формуванні здоров’я. У цей період продовжують вдосконалюватися функції шлунково-кишкового тракту (розміри шлунка, кишок, печінки, підшлункової залози). У цьому віці в дітей починається зміна молочних зубів на постійні.
Причиною розвитку захворювань дітей дошкільного віку може бути: порушення структури харчування і технології його приготування. Внаслідок чого виникають наступні захворювання: – хронічні захворювання шлунка, дванадцятипалої кишки, жовчовивідних шляхів. З’являються чинники ризику щодо формування дегенеративних хвороб аліментарного походження, такі, як ожиріння, порушення опорно-рухового апарату, карієс зубів.
З цією метою розроблено набір продуктів тваринного і рослинного походження.
Добова норма білка має складатися з білків тваринного не менше як на 65% і з білків рослинного походження 35%.
Основним джерелом білків тваринного походження є молоко, сир, м’ясо, м’ясні вироби, субпродукти, яйця, риба, в яких містяться мінеральні речовини, фосфор і кальцій, вітаміни – ретинол, токофероли, кальциферол і групи В. Вони легкозасвоювані, стимулюють апетит, справляють позитивний вплив на процеси травлення.
Білки рослинного походження є в злакових (борошно пшеничне, житнє), крупах і бобових. Але білків у них набагато менше, ніж вуглеводів.
Цукор і кондитерські вироби рекомендується вживати. Дуже корисним є мед. Він містить багато мінеральних речовин, вітамінів, органічних кислот, а також ферменти, які прискорюють травлення. Мед легше перетравлюється і повніше всмоктується, ніж цукор, тому рекомендовано ним замінити цукор.
Жири в харчуванні дітей дошкільного віку нормуються шляхом поєднання жирів тваринного і рослинного походження за рахунок чого підвищується їх біологічна цінність.
Важливо вводити сезонні овочі та фрукти, які містять вуглеводи, вітаміни, органічні кислоти і мінеральні речовини.
Дітям дошкільного віку не рекомендуються кулінарні вироби, тушковане, печене, гострі страви, копченості, гірчицю, хрін.
Добовий раціон їжі розподіляють таким чином:
сніданок складає 25% добової енергетичної цінності. Сюди входять: овочевий салат, каша (або картопля), яйця, сир твердий чи м’який, гарячий напій (кавовий, какао, чай);
обід складає 30-35% добової енергетичної цінності. Сюди входять: не менше ніж три страви: 1-ша – суп, 2-га – м’ясна чи рибна страва з гарніром, 3-тя – солодке питво (компот, сік чи кисіль);
підвечірок складає 15-20% добової енергетичної цінності. Це може бути молоко, кефір чи простокваша, фрукти, ягоди, зефір, печиво;
вечеря складає 20% добової енергетичної цінності. Обов’язково дають овочеву, круп’яну чи сирну страву і один із напоїв – молоко, кефір, чай або настій шипшини.
Інтервали між прийманням їжі тривають 3,5-4 години.