Архів за Вересень 2021

Правила дорожні знай!

В дошкільному навчальному закладі «Морська хвиля»

з 01.09. по 30.09.2021 року було проведено Місячник безпеки дорожнього руху

Педагоги знайомили вихованців із правилами поведінки на дорогах, у громадському транспорті, виховували дбайливе ставлення до свого здоров’я і життя

Упродовж місяця безпеки діти ознайомилися зі знаками, розміткою на дорогах, розглядали ситуації, які можуть виникнути на дорогах і тротуарах.Метою проведення місячника безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі» є цілеспрямована профілактична робота з дітьми закладу дошкільної освіти щодо профілактики безпеки дорожнього руху.

ПЛАН

заходів місячника безпеки дорожнього руху

«Увага! Діти на дорозі!»

20.08.2021 – 30.09. 2021 р.

№ п/пЗміст роботиТермін виконанняГрупаВідповідальний
1.Проведення тематичних занять з вивчення правил дорожнього руху «Безпека на дорозі».Протягом місяцяВсі вікові групиВихователі
2.Вирішення задач за ілюстраціями при різних ситуаціях, при переході вулиці.Протягом місяцяСередні, старші групиВихователі
3.Зустріч з дорожніми знаками «Безпечний рух – безпека життя»30.08.2021Всі вікові групиВихователі
4.Дидактичні ігри – «Уважні на дорозі».Протягом місяцяСередні, старші групиВихователі
5.Організувати та провести конкурс дитячих малюнків для вихованців „Наш друг –дорожній рух”;Протягом місяцяСередні, старші групиВихователі
6.Бесіди: «Безпека на дорозі», «Світлофор».09.09.2021Середні, старші групиВихователі
7.Свято «Школа пішохода».15.09.2021Всі вікові групиМуз. керівник, вихователі
8.«І світлофор віршами скаже» Вивчення віршів про правила дорожнього руху.Протягом місяцяСередні, старші групиВихователі
9.Сюжетно – рольові ігри «Водії і пішоходи», «Я учасник дорожнього руху».Протягом місяцяСередні, старші групиВихователі
10.Конкурс малюнків «Про що розповідає світлофор».21.09.2021Середні, старші групиМетодист, вихователі
13.Рухлива гра «Зелений вогник».08.09.2021ЯслаВихователі
14.Вікторина «Наш друг світлофор».27.09.2021Старша, середня групаВихователі
15.Робота з батьками: – Оформлення батьківських куточків «Маленькій пішохід»; – Консультація  «Про відповідальність батьків за життя дітей»; – Анкетування «як подбати про безпеку дитини на дорозі».  До 30.09.2021   Протягом Місяця   Протягом місяця  Всі вікові групи  Вихователі    
16Інформаційний вісник «Надзвичайна ситуація на дорогах».Протягом місяцяВсі вікові групиВихователь – методист

Пам’ятка  безпеки для здобувачів освіти

Перебуваючи на вулиці й ставши учасником дорожньо-транспортного руху, слід чітко виконувати Правила дорожнього руху:

–  рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, притримуючись правого боку;

– за межами населених пунктів, рухаючись узбіччям чи краєм проїжджої частини, йти назустріч руху транспортних засобів;                                   

– переходити проїжджу частину тільки по пішохідних переходах, зокрема, підземних і наземних, а у разі їх відсутності – на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч;                                                                       

– у місцях із регульованими рухами, слід керуватися тільки сигналами регулювальника чи світлофора;                                                                                      

– виходити на проїжджу частину із-за транспортних засобів, упевнившись, що не наближаються інші транспортні засоби;                                       

– чекати на транспортний засіб тільки на посадкових майданчиках (зупинках), тротуарах, узбіччях, не створюючи перешкод для дорожнього руху;                                             – на трамвайних зупинках, не обладнаних посадковими майданчиками, можна виходити на проїжджу частину лише з боку дверей і тільки після зупинки трамвая;

– у разі наближення транспортного засобу з увімкненим проблисковим маячком червоного або синього кольору, чи спеціальним звуковим сигналом, треба утриматися від переходу проїжджої частини або негайно залишити її;                 – категорично заборонено вибігати на проїжджу частину, влаштовувати на ній або поблизу неї ігри, переходити проїжджу частину поза пішохідним переходом або встановленими місцями;                                                                                            

– по проїжджій дорозі на велосипеді рухатися можна тільки дітям, які досягли 16-ти років; мопеди й велосипеди мають бути обладнанні звуковим сигналом та світлоповертачами: попереду – білого кольору, по боках – оранжевого, позаду – червоного; на голові у водія має бути захисний шолом,  слід чітко дотримуватися правил дорожнього руху;                                                             

– водіям мопедів і велосипедів заборонено: керувати транспортом із несправним гальмом і звуковим сигналом, у темну пору доби; рухатися по автомагістралях, коли поряд є велосипедна доріжка; рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках; їздити не тримаючись за кермо та знімати ноги з педалей; перевозити пасажирів; буксирувати інші транспортні засоби;                        

– заборонено виїжджати на проїжджу частину на інших засобах для катання (скейтборд, самокат, ролики тощо), обирати місце для катання слід на дитячих майданчиках;                                                                                                                

-вихованці  повинні виконувати зазначені правила, а також інші Правила дорожнього руху України, із якими їх знайомить вихователь під час освітнього процесу у різни видах діяльності. 

– дітям заборонено перебувати поблизу залізничних колій без супроводу  дорослих;         

– вихованці, користуючись транспортним засобом, повинні сидіти або стояти тільки в призначених для цього місцях, тримаючись за поручні або інші пристосування.

https://drive.google.com/file/d/1Gylj-CONba355szbvQuofNd4KbiWQHUr/view?usp=sharing

Пошуково-дослідницька діяльність з дітьми старшого дошкільного віку

Під час заняття діти групи № 9  розвивали пізнавальні, дослідницькі вміння через експериментальну діяльність; поглиблювали й розширювали уявлення про навколишній світ, формували елементи наукових знань про властивості предметів в лабораторії; вдосконалювали вміння здійснювати елементарну прогностичну оцінку своїх майбутніх результатів.

Інформація про роботи виконані при підготовці до нового 2021/2022 навчального року за кошти міського бюджету

 За кошти міського бюджету у дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу №43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради  було придбано:

на пральню:

  1. Пральну машину;
  2. Парогенератор.

Для прибирання групових осередків

  1. Миючий пилосмок.

Для потреб  харчоблоку:

  1. Овочерізку;
  2. Бойлер.

Також придбано 3 нові вогнегасники, поповнено пожежний щит новим обладнанням (лопата, багор і т.д), а ще зроблено ремонт входу до ясельного корпусу та замінено водостічну трубу у коридорі дошкільного закладу.

Окрім цього завдяки міській програмі соціально-економічного розвитку (ПСЕР) у закладі дошкільної освіти №43 «Морська хвиля» встановлена пожежна сигналізація та  система оповіщення.

Замінили лампи зовнішнього освітлення на території закладу завдяки спонсорській допомозі ПАТ «Азот».

Завдяки спонсорській допомозі батьків кожна група придбала чи поповнила необхідним інвентарем свій осередок, а саме:

У групі №1 – блоки Дьєнеша, палички Кюізенера, кубики Нікітіна,  кола Ейлера, модуль «Паркінг», модуль «Сендплей» та телевізор.

У групі №2 –  модуль «Перукарня».

У групі № 4 – диван, а також в групах №№3, 4 зробили та пофарбували новий паркан на ігровому майданчику.

У групі №5 – шафи і шпалери.

група №5

У групі №6 – вертикальні жалюзі в ігрову кімнату, ігровий супермаркет, конструктори різних видів та постільну  білизну.

У групі №7 –  тюль в групу і жалюзі.

У групі №8 –  тюль в спальну кімнату.

група №8

У групі №9 – тюль у груповій кімнаті, натяжну стелю в спальню та постільну білизну.

Група № 10 встановила новий телевізор та ролети в кімнаті гігієни і сонцезахисні  жалюзі в груповому осередку.

У групі № 11 –  дитячий модуль «Кухня», ролети на вікна у кімнаті гігієни.

Що таке БУЛІНГ, як його розпізнати та як діяти сторонам конфлікту?

Рубрика: Запобігання булінгу, Запобігання булінгу  Відгуки закриті

Безпека руху пішохода

Консультація для батьків: “Дитина і дорожний рух”.

У родині не жалкують часу на те, щоб пограти з дитиною, погуляти, навчити читати або малювати, відправити його в спортивні секції, у всілякі кружки, але рідко знаходять п’ять хвилин в день, півгодини в тиждень, щоб навчити дитину уникати нещасного випадку, особливо на вулиці.

Досить вивчити “історії хвороб” дітей, що постраждали від травм, отриманих у результаті дорожньо-транспортної пригоди, поговорити з лікарем-хірургом або травматологом, щоб зрозуміти просту істину – з кожних двадцяти випадків дев’ятнадцять, виявляється, типові (часто повторюються) виникають у тих самих стандартних ситуаціях, число яких не так уже велике. Ситуації ці можна знати, а поведінці в них — навчити. Та все ж нещастя можна запобігти!

Головним у вихованні законослухняного громадянина ( у тому числі і як учасника дорожнього руху) для батьків повинен бути принцип «Роби, як я». Щоб дитина не порушувала Правила дорожнього руху, вона зобов’язана не просто їх знати – у неї має сформуватися навичка безпечної поведінки на дорозі. Навіть якщо ви спізнюєтеся, все ж переходьте дорогу там, де це дозволено Правилами; у власному автомобілі дотримуйтеся швидкісного режиму; користуйтеся ременями безпеки й не дозволяйте перебувати дітям до 12 років на передньому сидінні. Приклад батьків буде куди ефективніше, ніж сотні разів повторені слова «не ходи на червоне світло».

Навчайте дітей умінням орієнтуватися в дорожній ситуації, виховуйте потребу бути дисциплінованими на вулиці, обережними й уважними! Знайте, якщо Ви порушуєте Правила дорожнього руху, ваша дитина буде діяти так само!

Пам’ятайте, що ви стаєте учасником дорожнього руху не на проїзній частини вулиці, а ще тротуарі. Тому відправляючись у  дорогу з малюком, поясніть йому, що потрібно бути уважним з перших же кроків, виходячи з під’їзду будинку. Пройдіть із ним увесь шлях і намагайтеся показувати найнебезпечніші ділянки на дорозі. Відзначте ті моменти, які виникають при посадці в громадський транспорт і, особливо, при виході з автобуса або тролейбуса.

Навчіть своїх дітей правилам безпечного переходу проїзної частини дороги!

Разом обговорюйте найбільш безпечні шляхи руху, щодня нагадуйте дитині: ПЕРШ НІЖ ПЕРЕЙТИ ДОРОГУ – ПЕРЕКОНАЙСЯ В БЕЗПЕЦІ!

Поясніть дитині, що зупинити автомобіль відразу – неможливо!

Щоб правильно вибудувати процес навчання, необхідно враховувати психологічні і вікові особливості дітей.

Рубрика: Uncategorized, Для Батьків  Відгуки закриті