Сенсорний розвиток дітей раннього віку в ясельній групі №1

У ясельній групі №1 нашого дошкільного навчального закладу вихователь Олена Олександрівна Доброволянська провела заняття на тему «Сенсорного розвитку дітей раннього віку» та відкрите заняття інтегрованого типу для педагогів дошкільного закладу «Дитина в природному довкіллі»

Основним завданням сенсорного розвитку є створення умов для формування сприйняття пізнання навколишньої дійсності.
Спеціально створені умови – у процесі проведення занять і в повсякденному житті – дозволяють забезпечити накопичення різноманітних зорових, слухових, дотикових вражень, формувати елементарні уявлення про основні різновиди величини (великий – маленький), форми (коло, квадрат, трикутник, овал, прямокутник), кольори (червоний, оранжевий, жовтий, зелений, синій, фіолетовий, чорний, білий). У результаті стає можливим формувати вміння виділяти різноманітні властивості предметів, орієнтуючись на колір, форму, величину, звуки, фактуру і т. п.
Дитина ще не володіє мовою в достатній мірі, тому основними засобами вираження думки і почуттів є безпосередні дії.
Основним методом організації ігор-занять є спонукання інтересу до іграшок, дидактичним матеріалам, насамперед посібниками, виготовленим з дерева чи інших матеріалів (великі і маленькі пірамідки, куби-вкладиші, дошки з отворами різної величини або форми з комплектами вкладок).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

У проведеному занятті «Дитина в природному довкіллі» були  використані  різні форми насіння та природні матеріали.

Рубрика: Uncategorized
Ви можете слідкуватии за відповідями до цього допису через RSS.
Відгуки та пінг поки що не можливі.

Коментарі закриті.