
Структура та органи управління закладу освіти
Засновником (власником) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу № 43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради є територіальна громада міста Черкаси в особі Черкаської міської ради.
Органом управління ДНЗ № 43 «Морська хвиля» є департамент освіти і гуманітарної політики Черкаської міської ради (далі – Департамент) відповідно до повноважень, визначених Положенням про департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.
Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 43 «Морська хвиля» Черкаської міської ради – це навчальний заклад для дітей віком від 1,5 – 6 (7) років, заснований у 1967 році, належить до міської комунальної власності. З листопада 2008 р. його очолює Перетятько Світлана Валеріївна.
Програми розвитку дітей дошкільного віку
Заклад дошкільної освіти працює відповідно Базового компоненту дошкільної освіти та Програми «Дитина», яка оновлена відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти України та рекомендована МОН.
Серед особливостей змісту освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»:
- гармонійний розвиток дитини;
- гармонійне поєднання традиційних та нетрадиційних форм роботи;
- інтеграція різних видів діяльності.
ПРОГРАМА РОЗВИТКУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
http://dnz43.ck.ua/wp-content/uploads/2024/08/ОСВІТНЯ-ПРОГРАМА-2024-2025-1.doc
Режим роботи груп закладу: 8.00-18.00.
В закладі дошкільної освіти функціонує 10 груп, з них: 3 групи для дітей ранньного віку та 7 груп для дітей передшкільного віку, в яких виховується більше 160 дошкільнят. Одна група працює з 7.30 до 18.00.
№ групи | П.І.Б. вихователя | кількість дітей |
Група № 1 /ранній вік/ 2-3-й рік життя | Короткова Юлія Михайлівна | 10 |
Група № 2 /ранній вік/ 3-й рік життя | Максіміхіна Інна Олександрівна Нікітіна Наталія Іванівна | 13 |
Група № 3 /ранній вік/ 3-й рік життя | Дударко Людмила Юріївна Нікітіна Наталія Іванівна | 14 |
Група № 4 /передшкільний вік/ 6-й рік життя | Михайлюк – Горенко Заряна Миколаївна Кононенко Катерина Володимирівна | 17 |
Група № 5 /передшкільний вік/ 5-й рік життя | Павліченко Наталія Петрівна Кононенко Катерина Володимирівна | 22 |
Група № 6 /передшкільний вік/ 6-й рік життя | Заболотна Оксана Олександрівна | 16 |
Група № 7 /передшкільний вік/ 4-й рік життя | Дунайська Оксана Миколаївна Кононенко Катерина Володимирівна | 19 |
Група № 8 /передшкільний вік/ 4-й рік життя | Ткаченко Наталія Володимирівна | 20 |
Група № 9 /передшкільний вік/ 6-й рік життя | Ткачук Наталія Миколаївна Баранник Світлана Анатоліївна | 18 |
Група № 10 /передшкільний вік/ 5-й рік життя інклюзивна | Кедик Неля Петрівна Воробйова Юлія Констянтинівна | 18 |
Освітній процес реалізують кваліфіковані працівники, які здійснюють особистісно-орієнтований підхід до вихованців, забезпечують умови для розвитку їх природної обдарованості, активності, самостійності.
Педагогічними кадрами дошкільний заклад № 43 на 2025– 2026 навчальний рік укомплектовано повністю – 21 особа: з них вихователів – 14 осіб.
Кваліфікаційний рівень педагогів
Кількість педагогічних працівників — 14
категорія:
вища —1
перша— 4
друга — 4
спеціаліст — 5
П.І.Б. вихователя | Освіта | Стаж | Атестаційна категорія | |
1 | Богун Ірина Вікторівна | Повна вища дошкільна | “спеціаліст вищої категорії” | |
2 | Воробйова Юлія Констянтинівна | Повна вища | «спеціаліст» | |
3 | Дударко Людмила Юріївна | Неповна вища | 3 | «спеціаліст другої категорії» |
4 | Дунайська Оксана Миколаївна | Повна вища | 13 | «спеціаліст першої категорії» |
5 | Заболотна Оксана Олександрівна | Повна вища | 17 | «спеціаліст першої категорії» |
6 | Кедик Неля Петрівна | Неповна вища | 15 | «спеціаліст другої категорії» |
7 | Кононенко Катерина Володимирівна | Повна вища | 1 | «спеціаліст» |
8 | Короткова Юлія Михайлівна | Неповна вища | 3 | «спеціаліс другої категорії» |
9 | Максіміхіна Інна Олександрівна | Повна дошкільна вища | 7 | «спеціаліст першої категорії» |
10 | Михайлюк – Горенко Заряна Миколаївна | Повна вища | 5 | «спеціаліст другої категорії» |
11 | Нікітіна Наталія Іванівна | Неповна вища | 25 | «спеціаліст» |
12 | Павліченко Наталія Петрівна | Повна вища | 10 | «спеціаліст першої категорії» |
13 | Ткаченко Наталія Володимирівна | Повна вища | 14 | «спеціаліст першої категорії» |
14 | Гребенюк Аліна Сергіївна | Базова вища | 0 | «спеціаліст» |
Освітній рівень педагогічних працівників
Повна вища дошкільна освіта | Повна вища педагогічна освіта | Базова вища освіта (бакалавр) | Неповна вища (молодший спеціаліст) |
2 | 7 | 1 | 4 |
14 % | 50% | 6% | 30% |
№ | ПІП, посада | Освіта | Стаж роботи | Атестаційна категорія |
1 | Перетятько С.В. (завідувач) | Повна вища | 34 р. | «спеціаліст вищої категорії» |
2 | Баранник С.А. (вихователь-методист) | Повна вища | 35 р. | «спеціаліст вищої категорії» |
3 | Борсук Л.Л. (музичний керівник) | Повна вища | 41 р. | «спеціаліст другої категорії» |
4 | Нікітченко О.В. (музичний керівник) | Повна вища | 29 р. | «спеціаліст першої категорії» |
5 | Ноздратенко Т.Б. (інстр. з фізкультури) | Повна вища | 36 р. | «спеціаліст вищої категорії» |
6 | Ткаченко Л.М. (практичний психолог) | Повна вища | 7 р. | «спеціаліст першої категорії» |
7 | Шевченко О.М. (музичний керівник) | Неповна вища | 9 р. | “спеціаліст” |
Нашими досягненнями є: високий рівень підготовки дітей до навчання в школі, розвиток фізичних можливостей дітей засобами ігрових видів спорту: хокею на траві, шашкових турнірів, баскетболу, безкоштовна гурткова робота, неодноразові перемоги в міських та обласних виставках наочно-дидактичних посібників та ігрового матеріалу. Вихователі в своїй роботі використовують оздоровчі технології: точковий масаж, пальчикова гімнастика, музикотерапія.У дошкільному закладі створено сучасні матеріально-технічні умови, кваліфіковані кадри забезпечують дітям високий рівень емоційно-особистісного, інтелектуального, фізичного, екологічного, художньо-естетичного розвитку дошкільників.

Річний план на 2025-2026 навчальний рік
- Продовжувати розвивати у вихованців національно – патріотичну свідомість, розуміння культурних та історичних особливостей нашої країни через інтеграцію національних традицій у різних видах діяльності.
- Інтегрувати штучний інтелект в освітній процес з метою збереження природного потягу до пізнання у дітей.
- Активізувати роботу по використанню гри , як природного ресурсу дитини для подолання кризових ситуацій.