Архів автора

Школа мистецтв в гостях у “Морської хвилі”

До нас завітали викладачі Черкаської дитячої  школи мистецв: Мар’яна Петрівна Гаврилків (бандура), Годевич Роман Іванович (скрипка), Годевич Оксана Миколаївна (вокал), Захаров Роман Ігорович (баян, акордеон). Тож вихованці «Морської хвилі» мали можливість ознайомитися з музичними інтрументами і навіть самостійно пограти та насолодитися співом у виконанні представників школи мистецтв.

А ще гості розповіли, що існує величезна кількість досліджень, які однозначно доводять той факт, що будь-яка музична активність здатна приносити користь не лише дитячому мозку і духу, але й тілу. Регулярна гра на музичному інструменті – це відмінний спосіб тренування головного мозку, а також певної групи м’язів тіла. Розвиває зорово-моторну координацію і координацію рухів. Музикування впливає на емоційний інтелект дитини, покращує вміння слухати і чути. Заняття музикою вчить ставити цілі, досягати їх і розвиватися. Гра на духових інструментах і спів покращують дихальну систему, що корисно всім дітям, тож запросили всіх бажаючих до навчання у школі мистецтв.

Рубрика: Для Батьків, Музична сторінка  Відгуки закриті

Звіт керівника закладу дошкільної освіти за період 2023-2024 навчальний рік

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

Кошторис на 2024 рік

Рубрика: Фінансово-господарська діяльність  Відгуки закриті

Використання мнемотаблиць у роботі з дітьми дошкільного віку

Кілька кроків до розвитку мовлення дошкільника

Мнемотаблиці

       Як ви думаєте, чому деякі діти, яким важко дається запам’ятовування віршів і правила, так легко й швидко запам’ятовують сюжети кінофільмів та мультфільмів? Чи помічали ви, що після пояснення матеріалу заняття одні діти пам’ятають, про що йшла мова, а інші забули? А слухали-то, загалом, уважно! І як знайти щось, схоже на гачок, здатний зачепити знання й утримати їх у пам’яті дитини ? Що ж може утримати увагу і зробити процес запам’ятовування простим і невимушеним ? На допомогу приходять сюжетні картинки.

 Що таке мнемотехніка ?

Якщо дитина мовчить, покажіть їй картинку, й вона заговорить. Ушинський К.Д.

Мнемотехника в перекладі з грецької – мистецтво запам’ятовування, технологія розвитку пам’яті. Це система методів і прийомів, що забезпечує успішне та ефективне запам’ятовування інформації. Ідея: на кожне слово або словосполучення придумується картинка і весь текст замальовується схематично. Будь-яку розповідь, казку, прислів’я, вірш можна «записати», використовуючи картинки або символьні знаки. Дивлячись на ці схеми, дитина відтворює отриману інформацію.

Схеми служать зоровим планом, що допомагає дитині відтворити почуте. Такі картки схеми-опори дуже ефективно використовують логопеди. 

Педагоги та батьки, які займаються з дітьми, також можуть використовувати метод мнемотехніки, при навчанні переказу і складання оповідань, при загадуванні загадок, при заучуванні прислів’їв, приказок і віршів напам’ять.

Метод мнемотаблиць допомагає ефективно сприймати і відтворювати отриману інформацію.

Як показала практика, ця методика значно полегшує дітям пошук і запам’ятовування слів, речень і текстів.

 Мнемотаблиці :

• є дидактичним матеріалом з розвитку мовлення;

• їх можна використовувати для поповнення словникового запасу й розвитку мовлення;

• використовувати при навчанні переказу і складанні оповідань, заучуванні напам’ять;

За допомогою мнемотаблиць можна вирішити такі завдання як:

1 . Розвиток мови і поповнення словникового запасу .

2 . Перетворення образів у символи .

3 . Розвиток пам’яті, уваги і образного мислення.

4 . Розвиток дрібної моторики.

Таблиці для ознайомлення дошкільнят з професіями , для швидкого вивчення віршів за посиланням:

https://drive.google.com/open?id=1oJ057AHL3n1rJMhVCFFqVeKqc3cPGZaI

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

Розпорядок дня та його значення для здоров’я дітей

Рубрика: Для Батьків, Медики радять  Відгуки закриті