Архів за 2022

Консультації батькам

МОВЛЕННЄВА ПАМ’ЯТКА-ПОРАДНИЦЯ

• Хороше мовлення дитини – успішне навчання у школі, широкі можливості у подальшому виборі професії, вміння спілкуватися з людьми.

• Найнаполегливіша робота вихователя не дасть цілковито сподіваного результату без систематичних занять батьків з дитиною вдома.

• Щоб у навчанні та вихованні дитини досягти потрібних результатів, мовлення самих дорослих має стати прикладом для наслідування (наслідування – психологічна особливість дітей).

• Якщо дитина повсякчас буде чути чітке, правильне мовлення, то завдяки наслідуванню воно стане для неї звичкою і унеможливить мовленнєві вади.

• Ви ще самі не вмієте правильно розмовляти українською? Вчіться разом з дитиною! Не змушуйте її повторювати ваші слабкість та лінькуватість у самовдосконаленні й унаслідок цього – небажані проблеми у мовленні.

• У дитини, як і у дорослих, не завжди все добре виходить. Тож часом ви нарікаєте на відмову її від подальших занять. Не опускайте руки! Не виказуйте негативних емоцій: роздратування, глузування. Та найгіршими вашими словами в цій ситуації буде: «Нічого, прийде час – сам навчиться!»

Морська хвиля готувала смаколики для воїнів ЗСУ

Колектив «Морської хвилі» передав для воїнів ЗСУ медові коржики, які  були приготовані у нашому закладі та дитячі малюнки.

Близько одинадцяти кілограмів солодкого подарунка, який виготовили наші кухарі,  увійшов  до вантажу, що направився  на передову до дня святого Миколая разом з усіма смаколиками, що передали дошкільні заклади нашого міста.

Загалом понад 700 кг печива передадуть волонтери на передову від черкаських дошкільних закладів,

Рубрика: Uncategorized  Відгуки закриті

Фінансовий звіт про використання коштів загального фонду з січня по грудень 2022 року

Рубрика: Фінансово-господарська діяльність  Відгуки закриті

Педагогічна рада № 1

Використання інтерактивних технологій розвитку мовлення дітей дошкільного віку

Повістка денна:

  1. Виконання рішень попереднього засідання педагогічної ради. 
  2. Актуальність проблеми мовленнєвого розвитку. Використання сучасних освітніх технологій для розвитку зв’язного мовлення дошкільників. 
  3. Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку: методи інтерактивної взаємодії.                                       
  4. Використання методу наочного моделювання у формуванні мовленнєвої  компетентності дошкільників.   
  5. Проблеми мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку в умовах родинного   виховання.
  6. Результати тематичного вивчення «Роль вихователя у розвитку мовлення  дітей. Форми і методи освітньої роботи з розвитку зв’язного мовлення дітей раннього  віку в різних формах і видах дитячої діяльності». Комунікативна культура вихователя – запорука духовного та мовленнєвого зростання дошкільника.

                                                               

Допомога херсонцям

Колектив та батьки нашого закладу долучилися до гуманітарного збору продуктів та ліків для херсонців.